A Deputación concede 300.000 euros en subvencións para cooperación con proxectos municipais e entidades

A Xunta de Goberno incluíu a resolución do concurso de axudas a entidades locais para actividades culturais: 45 achegas por un importe de 75.000 euros que se distribuirán entre 35 concellos para festas tradicionais, etnográficas, Nadal, música e cine

Ourense, 29 de agosto de 2022.- A Xunta de Goberno da Deputación de Ourense, reunida esta mañá por vía telemática baixo a presidencia do vicepresidente primeiro, Rosendo Fernández, aprobou a concesión de preto de 300.000 euros en subvencións para colaborar con proxectos municipais e iniciativas de entidades privadas. Na orde do día destaca a resolución do concurso de axudas a entidades locais para a organización de actividades de carácter cultural: 45 achegas por un importe próximo a 75.000 euros, dos que se beneficiarán 35 concellos para iniciativas relacionadas con festas tradicionais, etnográficas, programación de Nadal, música e cine.

No capítulo de cooperación cos concellos, a Xunta de Goberno acordou conceder as seguintes achegas: 15.000 euros para a oficina municipal de turismo de Montederramo; 97.000 euros para a rehabilitación dun edificio de uso turístico no Corgo; 7.000 ao Concello de Lobios para a gravación dun vídeo da gaiteira Susana Seivane; e preto de 48.000 para obras de mellora de firme en estradas de San Amaro.

Polo que respecta ás entidades privadas, a Coral de Ruada recibirá 26.000 euros; a mesma cantidade para a Fundación Curros Enríquez; e 5.000 euros para a asociación cultural Abertal. Nos tres casos as axudas están dirixidas a financiar gastos de funcionamento correspondentes a este ano.

Redacción

Equipo de la redacción central de EditorialOn. Somos muchos, de sitios muy distintos y vivimos por y para la información.

Entradas recientes

El olivar se erige como un atractivo clave para el turismo rural en toda España

El atractivo paisajístico de los olivares en España ha convertido a sus pueblos en un…

22 mins hace

El rol crucial del auditor en los procesos de reestructuración empresarial

Tras un año y medio en vigor, la nueva ley concursal se vislumbra más adecuada…

51 mins hace

El tiempo para hoy en Ourense, 30 de abril de 2024

En las primeras horas del día en Ourense el cielo estará cubierto con lluvia. Por…

12 horas hace

El campus de Cesur en Madrid: un gigante de la formación profesional en España

Cesur, referente en Formación Profesional en España, anunció este lunes la inauguración de Cesur Campus,…

1 día hace

La moda online en España tiene líderes claros: Shein, Zara y H&M

El mercado de la moda online en España está liderado por Shein, seguido de cerca…

1 día hace

Prosegur registra un incremento del 32% en su beneficio neto consolidado, alcanzando los 17 millones en el primer trimestre del año

Prosegur ha obtenido un beneficio neto consolidado de 17 millones de euros durante los primeros…

1 día hace

Esta web usa cookies.